Nabízíme několik způsobů dopravy a převzetí zboží. Vyberte si ten, který Vám nejvíce vyhovuje.
Balíkovou službou do 24 hodin
DPD doručuje obvykle do 24 hodin po celé ČR. Zboží, které máme skladem Vám bude doručeno následující pracovní den po expedici. Balíková služba doručuje zboží v pracovní dny v době mezi 9:00 - 18:00 hodinou, v některých lokalitách i v sobotu. Více informací najdete na stránkách DPD.
Reklamace mechanického poškození zboží
Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze, pokud je zcela neporušena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol. Mechanické poškození zásilky v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 2 dnů od převzetí zásilky dopravci DPD; kontakt zde. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
Balíkovou službou do 24 hodin - doporučujeme firmám, podnikatelům, ale i občanům.
PPL doručuje obvykle do 24 hodin po celé ČR. Zboží, které máme skladem Vám bude doručeno následující pracovní den po expedici. Balíková služba doručuje zboží v pracovní dny v době mezi 9:00 - 18:00 hodinou, v některých lokalitách i v sobotu. Více informací najdete na stránkách www.ppl.cz.
Reklamace mechanického poškození zboží
Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze, pokud je zcela neporušena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol. Mechanické poškození zásilky v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky dopravci PPL; kontakt zde. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce. Bohužel naše firma nemůže zařídit, aby se k Vám rozvoz dostal v určený čas.
Balíkem České pošty do 48 hodin – doporučujeme občanům.
Česká pošta obvykle doručuje do 48 hodin po celé ČR. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. V případě, že nebudete zastiženi na uvedené adrese, bude zásilka uložena na nejbližší poště skladující balíky a Vy budete upozorněni tzv. Výzvou ve Vaší schránce. Nebo si necháte balík poslat rovnou na poštu.
Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesílána zpět.
Reklamace mechanického poškození zboží
Zákazník je povinen zkontrolovat obal i obsah zásilky a převzít ji pouze, pokud je zcela v pořádku. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem či na přepážce škodní protokol a zboží nepřevzít. Mechanické poškození zásilky je nutné nahlásit. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel.
Vyzvednutí osobně na adrese naší provozovny. V případě osobního odběru nejsou samozřejmě účtovány žádné další poplatky. Osobní vyzvednutí zboží si prosím dohodněte telefonicky nejméně hodinu před plánovaným příjezdem.V případě, že je osobní odběr složen i s platbou, doporučujeme si nachystat hotovost přesně. Umožňujeme i platbu platební kartou.
DREXX s.r.o.
Líský 72
273 76 Pozdeň
Česká republika
Pracovní doba:
Po-Pá 7:30-16:00 hodin
Tel.: +420 313 574 808
Fax: +420 313 574 809
E-mail: info@drexx.cz
GPS: 50°14'53.700 13°55'51.000
Zobrazit na www.mapy.cz
Balíkovou službou do 48 hodin - ekonomické doručení občanům, školám, firmám a podnikatelům. DPD doručuje obvykle do 48 hodin od naší expedice, po celém Slovensku. Balíková služba doručuje zboží v pracovní dny v době mezi 9:00 - 18:00 hodinou. Více informací najdete na stránkách DPD.
Reklamace mechanického poškození zboží Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze, pokud je zcela neporušena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol. Mechanické poškození zásilky v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 2 dnů od převzetí zásilky dopravci DPD; kontakt zde. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
Balíkovou službou do 48 hodin.
Zboží Vám dopravíme rychle a spolehlivě také na Slovensko prostřednictvím balíkové služby PPL/DHL Slovensko. Doba doručení je obvykle 48 hodin od expedice zboží. Standardní rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 09.00 do 18.00 hodin. Více na www.ppl.cz a www.dhl.sk.
Upozorňujeme, že plátcům DPH registrovaným na Slovensku účtujeme ceny bez DPH, občanům a neplátcům DPH musíme vždy účtovat ceny včetně DPH.