Pokud preferujete nejrychlejší vyřízení reklamace, doporučujeme ji řešit přímo s autorizovaným servisem. Seznam dostupných naleznete níže. Případně v návodu, který je přiložen u zboží, v záručním listě, nebo na webu výrobce.
Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:
1 - kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
2 - popis závady a vaše kontaktní údaje
Pokud značka zboží nemá autorizovaný servis, uplatněte reklamaci přímo u nás.
Zboží zašlete na adresu:
DREXX s.r.o. – reklamace
Líský č.p. 72
273 76 Pozdeň
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme přiložit doklad o koupi (faktura) a vyplněný REKLAMAČNÍ LIST
Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.
Upozornění: Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství.
výrobce | název | adresa | tel.číslo | email/web |
---|---|---|---|---|
Levenhuk | Levenhuk Optics s.r.o. | V Chotejně 700/7 102 00 Praha 102 |
734 757 975 | www.levenhuk.cz |
Nikon | Nikon spol. s r.o. (servis) | K Radotínu 15 150 00 Praha 5 |
230 230 100 800 900 980 |
servis@nikon.cz www.nikon.cz |
MEOPTA | Meopta - optika, s.r.o. | Kabelíkova 1 750 02 Přerov |
581 243 550 | meopta@meopta.com |
Carson a Digiphot | CarsonOptical.cz | Strakonická ev.č. 72 150 00 Praha 5 |
777 66 06 76 | info@carsonoptical.cz |
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.