Google+

Reklamace

Autorizovaný servis

Pokud preferujete nejrychlejší vyřízení reklamace, doporučujeme ji řešit přímo s autorizovaným servisem. Seznam dostupných naleznete níže. Případně v návodu, který je přiložen u zboží, v záručním listě, nebo na webu výrobce.

Jak na to?

Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém.
Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:
1- kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
2- popis závady a vaše kontaktní údaje

U prodejce

Pokud značka zboží nemá autorizovaný servis, uplatněte reklamaci přímo u nás.
Zboží zašlete na adresu:
DREXX s.r.o. – reklamace
Líský č.p. 72
273 76 Pozdeň

Jak na to?

Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme přiložit doklad o koupi (faktura) a vyplněný reklamační list.

Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.

Upozornění: Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství.

KONTAKT na autorizované servisy

výrobce název adresa tel.číslo email/web
Levenhuk Levenhuk Optics s.r.o. V Chotejně 700/7
102 00 Praha 102
734 757 975 lukas.glevenhuk.cz
www.levenhuk.cz
Nikon Nikon spol. s r.o. (servis) K Radotínu 15
150 00 Praha 5
230 230 100
800 900 980
servisnikon.cz
www.nikon.cz


REKLAMACE poškozené zásilky

Je přijaté zboží poškozené?

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500.
  • DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 225 373 373.

Reklamační list

* - takto označené údaje jsou povinné

Reklamační oddělení:
(adresa pro odeslání zboží)

DREXX s.r.o. – reklamační oddělení
Líský č.p. 72
273 76 Pozdeň

Dodavatel:

DREXX s.r.o.
Křivoklátská 474 IČ: 26512858
270 61 Lány DIČ: CZ26512858

Údaje zákazníka:

Údaje o objednávce:

* required
* required
* required
* required
* required
* required
* required
* required


Upozornění: Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství.

Kontakt na zákaznické oddělení: Tel.: +420 313 574 807; mikroshopdrexx.cz