Reklamace

Autorizovaný servis

Pokud preferujete nejrychlejší vyřízení reklamace, doporučujeme ji řešit přímo s autorizovaným servisem. Seznam dostupných naleznete níže. Případně v návodu, který je přiložen u zboží, v záručním listě, nebo na webu výrobce.

Jak na to?

Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:

1 - kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
2 - popis závady a vaše kontaktní údaje


U prodejce

Pokud značka zboží nemá autorizovaný servis, uplatněte reklamaci přímo u nás.
Zboží zašlete na adresu:
DREXX s.r.o. – reklamace
Líský č.p. 72
273 76 Pozdeň

Jak na to?

Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme přiložit doklad o koupi (faktura) a vyplněný   REKLAMAČNÍ LIST

Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.

Upozornění: Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství.


KONTAKT na autorizované servisy

výrobce název adresa tel.číslo email/web
Levenhuk Levenhuk Optics s.r.o. V Chotejně 700/7
102 00 Praha 102
734 757 975 www.levenhuk.cz
Nikon Nikon spol. s r.o. (servis) K Radotínu 15
150 00 Praha 5
230 230 100
800 900 980
servis@nikon.cz
www.nikon.cz
MEOPTA Meopta - optika, s.r.o. Kabelíkova 1
750 02 Přerov
581 243 550 meopta@meopta.com
Carson a Digiphot CarsonOptical.cz Strakonická ev.č. 72
150 00 Praha 5
777 66 06 76 info@carsonoptical.cz

REKLAMACE poškozené zásilky

Je přijaté zboží poškozené?

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500.
  • DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 225 373 373.